Medewerkers Fiducia

Erwin Gierman

Fiducia Accountancy B.V. werd opgericht door drs. R.W. (Erwin) Gierman RA (1972).

Na het VWO studeerde Erwin bij het NIVRA (het Nederlands Instituut voor Registeraccountants), later gecombineerd met Universiteit Nijenrode. Hij studeerde in 1999 af als drs. information management afstudeerrichting accountancy en als RA (registeraccountant).

Gelijktijdig met de accountancystudie deed Erwin een schat aan ervaring op bij één van de Big Four accountantskantoren in de wereld. Hier werkte hij 16 jaar alvorens hij begin 2006 Fiducia Accountancy startte.

Kees Kroon

Kees Kroon is sinds 1 februari 2014 in dienst bij Fiducia Accountancy B.V. Kees is in 1999 afgestudeerd als Accountant-Administratieconsulent (AA). Hij heeft bij een aantal middelgrote accountantskantoren ervaring opgedaan in zowel de samenstel- als controlepraktijk.

Kees is zelfstandig verantwoordelijk voor het bedienen van een deel van de cliëntenportefeuille van Fiducia. Daarnaast is hij de sparring partner van Erwin en neemt waar nodig voor hem waar. Hij doet dit 32 uur per week.

Mirjam den Hengst

Mirjam is op 1 juli 2012 in dienst getreden van Fiducia Accountancy B.V. Mirjam werkt als administratief medewerker bij Fiducia. In die rol boekt zij administraties in, verzorgt zij BTW aangiftes en ondersteunt de assistent accountants bij het inrichten en onderhouden van de dossiers en documenten die nodig zijn bij het samenstellen van jaarrekeningen.

Mirjam werkt 20 uur per week bij Fiducia.

Sinds 1 september 2018 is Willie in dienst van Fiducia Accountancy B.V. als assistent accountant. Zij is al ruim 25 jaar werkzaam als assistent accountant en heeft een brede ervaring opgedaan in deze functie in de samenstelpraktijk.

Willie is onder andere verantwoordelijk voor het samenstellen van de jaarrekeningen en het verzorgen van fiscale aangiften. Ze houdt er van om met cijfers bezig te zijn en ondersteunt graag cliënten bij het verwerken van de financiële administratie. Verder is zij gespecialiseerd in het gebruik van Exact Online

Willie werkt wekelijks 24 uur per week bij Fiducia Accountancy B.V. In haar vrije tijd onderneemt ze graag activiteiten met haar gezin (getrouwd en 3 kinderen) of is ze bezig met haar hobby’s: lezen en tuinieren.

Willie de Graaf

Anne-rieke is sinds 1 juli 2018 in dienst van Fiducia Accountancy B.V. als assistent accountant.

Hiervoor heeft ze in dezelfde functie 10 jaar gewerkt bij een groot accountantskantoor in de samenstelpraktijk, ze heeft hier veel ervaring opgedaan in het bedienen van het midden- en kleinbedrijf.

Bij Fiducia is ze onder andere verantwoordelijk voor het samenstellen van de jaarrekeningen en het verzorgen van fiscale aangiften. Daarnaast verzorgt en ondersteunt zij cliënten graag bij de financiële administratie. Ook ondersteunt zij Erwin bij de dagelijkse bedrijfsvoering.

Anne-rieke werkt wekelijks 34 uur bij Fiducia Accountancy B.V. en in haar vrije tijd is ze vaak druk in en rondom huis. Daarnaast besteedt ze ook graag tijd aan haar gezin.

Anne-rieke Jansen van ’t Laar

Sinds 1 oktober 2022 is Karine in dienst bij Fiducia Accountancy B.V. als assistent accountant. Daarvoor heeft zij ruim 27 jaar ervaring opgedaan als verantwoordelijke voor de financiële administratie bij een organisatieadvies bureau.

Karine is onder andere verantwoordelijk voor het samenstellen van jaarrekeningen en verzorgen van fiscale aangiften. Zij vindt het prettig om klanten te begeleiden bij het verzorgen van de administratie en doet dit 20 uur per week.

Karine Nepelenbroek

Sinds september 2023 is Regina Verbeek in dienst bij Fiducia Accountancy als administratief medewerker. In die rol boekt zij diverse administraties in voor onze cliënten. Zij verzorgt ook de maandelijkse facturering van Fiducia aan haar cliënten.

Verder draagt Regina zorg voor het bijhouden van alle vaste/permanente gegevens van cliënten in onze dossiers. Regina werkt 32 uur per week.

Regina Verbeek

Lucienne is sinds juni 2024 bij Fiducia in dienst als allround ondersteunend medewerker. Zij bemant de telefoon, de receptie en het secretariaat. Ze verzorgt de catering en alle overige office management werkzaamheden en is ook de persoonlijk assistente van Erwin.

Daarnaast is zij verantwoordelijk voor de postverwerking en het scannen en archiveren van stukken ten behoeve van de cliëntendossiers. Lucienne werkt 32 uur per week.

Lucienne Rouw-Parmentier

Ben je geïnteresseerd in onze dienstverlening of heb je een vraag? Neem dan snel contact met ons op!

Snel contact